سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، [بذر] دوستی را [در دل ها [می کارد . [امام علی علیه السلام]
اجر نمای رنگی
معرفی آجر نمای رنگی
  • نویسنده : حبیب غلامی:: 86/4/15:: 5:30 عصر
  •          به نام خداوند زیبایی ها...

    سلام به دوستان جدید و خر سندم از این که از امروز با دنیای

    پارسی بلاگ وصفحه اینتر نتی شخصی آشنا می شوم .

    من حبیب غلامی نمایندگی آجر نمای رنگی در استان زیبای چهارمحال وبختیاری هستم .

    بد نیست کمی در مورد این آجر نمای جدید کمی صحبت کنم.

    آجر نمای جدید در 250 نوع رنگ ،قابل شستشو، مقاوم در برابر رطوبت ،سرما گرما و...

    در خدمت شما هم وطنان عزیز می باشد .

    خوشحال می شوم  در این مورد با ما در ارتباط باشید .

    به زودی در همین زمینه اطلاعات جدید همراه با عکس های زیبای خانه های رنگی را مشاهده خواهید کرد.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 2800
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 0
    ........... درباره خودم ..........
    اجر نمای رنگی
    حبیب غلامی
    عاشق بازی بسکتبال،تفریح با خانواده را به هر چیزی ترجیح می دهم وبه شدت از غیبت کردن ،دو رو بودن ودروغ گفتن متنفرم.

    .......... لوگوی خودم ........
    اجر نمای رنگی
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........